سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات میناکاری هدایای تبلیغاتی نفیس برای مدیران

هدایای تبلیغاتی نفیس را برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای مدیران ارشد و مشتریان خاص خود در نظر می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی نفیس معمولا از صنایع دستی ارزشمند کشور تهیه می‌شوند و ضمن حمایت از این صنایع، فرهنگ ایرانی را زنده نگه می‌دارند. یکی از پرطرفدارترین هدایای صنایع دستی، میناکاری است که با تنوع بسیار به عنوان هدایای تبلیغاتی سفارشی‌سازی می‌شوند تا سهم بزرگی در توسعه برند یک کسب‌وکار داشته باشند.

مختصری درباره هنر میناکاری

میناکاری هنری چشم‌نواز است که قدمتی چند هزار ساله دارد. نام آن از مینا به معنای آسمان آبی گرفته شده است. در حال حاضر این هنر روی مس انجام می‌شود اما امکان انجام آن روی طلا و نقره نیز وجود دارد. میناکاری از ترکیب اکسیدهای فلزات و چند نمک مختلف در مجاورت حرارتی حدود 750 تا 850 سانتی‌گراد به وجود می‌آید. مهد این اثر شهر اصفهان است و هنرمندان بنامی در تولید آثار میناکاری در این شهر فعالیت دارند. 

در زمینه آثار میناکاری به طور معمول رنگ‌های آبی، سبز و گاهی قرمز دیده می‌شود. آبی رنگ غالب است که یادآور آسمان بی‌کران است. اوج هنر میناکاری در دوران سلجوقیان در ساخت ظروف برنجی و میناکاری رواج داشته است و حتی از این آثار به کشورهای همسایه نیز فرستاده می‌شده است. در دوره صفوی نقش‌های مینیاتوری بر روی نقره میناکاری می‌شد.

در حال حاضر مرکز میناکاری شهر اصفهان است و استادان برجسته‌ای همچنان به این هنر مشغول هستند. گلدان، بشقاب، کاسه و قدح، تابلو و... محصولات میناکاری هستند که با چاپ لوگو و نام برند شما روی آنها می‌توانند هدایای تبلیغاتی نفیسی برای مخاطبان خاص شما باشند.

انواع هدایای تبلیغاتی میناکاری

قاب بشقاب مسی میناکاری شده یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین محصولات میناکاری برای کسب‌وکارهاست. بشقاب‌های میناکاری در اندازه‌های مختلف و در طرح‌های زیبا و متنوع تولید می‌شوند. این بشقاب‌ها را می‌توان در قابی چوبی تعبیه کرد تا جلوه زیباتری داشته باشد. بشقاب میناکاری با قطر 30 سانتی‌متر بیشترین تقاضا را برای سفارشی‌سازی با نام یا لوگوی برند دارد.

قابی که برای بشقاب‌های میناکاری در نظر گرفته می‌شود از تنوع بسیاری برخوردار است. بعضی از قاب‌ها به صورت مشبک طراحی می‌شوند که زیبایی دوچندانی به بشقاب میناکاری شده می‌بخشند. بعضی قاب‌ها با زمینه جیر تهیه می‌شوند که هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فردی را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند.

یکی از طرح‌های ابتکاری که در طراحی بشقاب میناکاری تبلیغاتی برای مدیران به کار می‌رود چاپ تصویر فرد مورد نظر که قرار است هدیه به او تقدیم شود، در وسط بشقاب است. معمولا قطر بشقاب انتخابی برای این منظور 30 سانتی‌متر است. این هدیه شکیل در جعبه‌ای با روکش داخلی جیر قرار می‌گیرد تا نظر سختگیرترین مدیران را نیز جلب کند.    

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که با بشقاب میناکاری شده تهیه می‌شود، قاب سه بشقاب میناکاری است که می‌تواند بر اساس سلیقه مشتری با چیدمان‌های مختلف در قاب چوبی قرار بگیرد. این سه بشقاب در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک تولید می‌شوند. لوگوی کسب‌وکار را می‌توان هم در داخل و هم خارج قاب چاپ کرد و آن را به مخاطبان هدیه داد. 

گلدان یکی دیگر از محصولات محبوب میناکاری است که در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. معمولا ارتفاع گلدان‌هایی که به منظور هدایای تبلیغاتی نفیس به کار می‌روند 25 و 16 سانتی‌متر است. این گلدان‌ها روی یک پایه چوبی قرار داده می‌شوند. نام و لوگوی کسب‌وکار مورد نظر روی پایه حک می‌شود تا نام برند را در ذهن مخاطبان یادآوری و تثبیت کند.

میوه‌خوری، شیرینی‌خوری، شکلات‌خوری و ست کاسه و بشقاب از دیگر محصولات میناکاری است که هدایای تبلیغاتی اسکار با توجه به سفارش مشتری آنها را با نام و لوگوی برند سفارشی‌سازی می‌کند. این محصولات متنوع و خوش نقش و نگار، نظر بسیاری از مدیران و مخاطبان کسب‌وکار شما را جلب خواهند کرد.

 

 


» نظر

لیوان مات تبلیغاتی هدیه ای ماندگار برای مخاطبان برند شما

?

 اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار به هدیه تبلیغاتی فکر می‌کنید که نام برندتان را در طول سال‌ها در معرض دید مخاطبان و مشتریان قرار دهد باید کالایی را انتخاب کنید که افراد در طول روز به آن نیاز داشته باشند و به طور مکرر از آن استفاده کنند. لیوان و ماگ یکی از این کالاهاست که تنوع زیادی دارد. ما به شما لیوان مات تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم.

از آنجایی‌که لیوان‌ها و ماگ‌های سرامیکی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بسیار فراگیر شده‌اند و بسیاری از کسب‌وکارها برای هدایای تبلیغاتی این لیوان‌ها را انتخاب می‌کنند، لیوان‌های‌ مات تبلیغاتی جایگزین مناسبی برای ایجاد خلاقیت و تنوع در انتخاب لیوان تبلیغاتی برند شما به شمار می‌آید.

بسیاری از افراد نوشیدن مایعات در لیوان شیشه‌ای را به لیوان‌های فلزی، سرامیک یا پلاستیکی ترجیح می‌دهند. از نظر بهداشت و سلامت هم لیوان‌های شیشه‌ای برای نوشیدن چای، قهوه و نوشیدنی‌های داغ بسیار مناسب‌تر از لیوان‌های پلاستیکی است.

لیوان مات یک لیوان شیشه‌ای نشکن است که از چند لایه شیشه که تحت فشار و حرارت به هم متصل شده‌اند ساخته شده است. این لیوان‌ها با ارتفاع و حجم استاندارد مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد و به طور مرتب در طول روز از آن استفاده می‌کنند.

لیوان‌های مات تبلیغاتی با مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با خیالی آسوده نوشیدنی‌های داغ یا سرد را در این لیوان‌ها بنوشید. این لیوان‌ها در بیشتر مواقع به صورت دسته‌دار تولید می‌شوند تا افراد موقع نوشیدن نوشیدنی‌های داغ به راحتی لیوان را در دست بگیرند و نوشیدن چای یا قهوه لذت ببرند.

 لیوان مات از جنس شیشه است و لایه بیرونی آن با لعاب مات پوشانده می‌شود. با چاپ طرح‌های مختلف و جذاب روی لیوان‌های مات زیبایی آنها چند برابر می‌شود. طرح‌هایی نظیر انواع گل، اشکال هندسی و طرح‌های فانتزی این لیوان‌ها را به گزینه‌هایی دوست‌داشتنی برای استفاده در محل کار و منزل تبدیل کرده‌اند.

لیوان‌های مات را می‌توان برای شست‌وشو داخل ماشین ظرف‌شویی قرار داد. لعاب و طرح‌های چاپ‌شده روی آن بسیار باکیفیت است و در شست‌وشو با ماشین ظرف‌شویی آسیبی نمی‌بیند.

اگر لیوان‌های مات را برای هدایای تبلیغاتی کسب‌وکارتان انتخاب کرده‌اید می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی این لیوان‌ها چاپ کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود هدیه دهید.

از آنجا که لیوان‌ مات تبلیغاتی از دوام خوبی برخوردارند مدت زمان زیادی قابل استفاده هستند و مشتریان شما در هر بار استفاده از این لیوان‌ها نام برند شما را می‌بینند و نام برندتان در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید به کارکنان خود هدیه تبلیغاتی اهدا کنید لیوان‌های مات تبلیغاتی یکی از گزینه‌های مطلوب و مقرون‌به‌صرفه است. این لیوان‌ها برای کارمندان بسیار کاربردی هستند و می‌توانند در طول روز آب، چای، قهوه، شربت و هر نوشیدنی دیگری را در آن بنوشند.

نوشیدنی‌ها در همه مهمانی‌ها و نشست‌ها حضور دلچسبی دارند. اگر قرار است از طرف کسب‌وکار شما همایش، نشست یا مجلسی برگزار شود می‌توانید نوشیدنی‌ها را در لیوان مات تبلیغاتی در حالی که لوگوی برندتان روی آن نقش بسته برای مخاطبان و مهمانان خود سرو کنید تا خاطره برندتان را برای همیشه در ذهنشان تثبیت کنید.

لیوان‌های مات را می‌توان در رنگ‌های مختلف سفارش داد اما معمولا به صورت سفید و یخی در بازار عرضه می‌شوند. با چاپ لوگوی برند خود روی این لیوان‌ها آنها را سفارشی‌سازی کنید. از رنگ‌های تیره برای چاپ لوگو استفاده کنید تا بیشتر خود را روی زمینه سفید لیوان نشان دهد.

ممکن است افراد لیوان‌های مات تبلیغاتی را همراه خود به مکان‌های دیگر ببرند. در این صورت افراد بیشتری لوگوی برند شما را روی لیوان می‌بینند و برندتان برای آنها تداعی می‌شود. بنابراین این لیوان‌ها همچون تبلیغی زنده برای برند شما عمل می‌کنند.


» نظر

هدایای تبلیغاتی پزشکی و حوزه سلامت

هدایای تبلیغاتی پزشکی گزینه‌ای شایسته برای بازاریابی کسب‌وکارهایی است که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند. برای هدیه به پزشکان که از منزلت اجتماعی بالایی برخوردارند باید هدایای تبلیغاتی مناسب با شان آنها را در نظر بگیرید. اگرچه هدایای تبلیغاتی پزشکی معمولا قیمت بالایی دارند اما تاثیر درخور توجهی بر پیشبرد اهداف بازاریابی خواهند گذاشت.

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی

هدیه تبلیغاتی پزشکی در فعالیت روزمره پزشکان و در طول ویزیت و معالجه بیماران کاربرد دارند. این هدایا در دو دسته دائمی و یک‌بارمصرف تقسیم‌بندی می‌شوند.

محصولات یک‌بار مصرف مانند ست حوله، ماسک‌های سه‌لایه، گاز استریل و دستکش‌های طبی هستند که با چاپ لوگو و نام برند روی آنها سفارشی‌سازی می‌شوند و به مخاطبان هدف هدیه داده می‌شوند تا نام برند را به آنها یادآوری کنند.

محصولات یک‌بار مصرف قیمت پایین‌تری نسبت به هدیه تبلیغاتی پزشکی دائمی دارند و برای کسب‌وکارهایی که بودجه محدودی را برای بازاریابی با هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اند مناسب‌ترند اما طبیعی است که دوام زیادی ندارند و مدت زمان محدودی در معرض دید مخاطبان قرار دارند. 

تب‌سنج تبلیغاتی، دستگاه تست قند، تب‌گیر دیجیتالی، فشارسنج دیجیتال مچی، فشارسنج بازویی، جعبه کمک‌های اولیه، ترازو دیجیتال، ماساژورهای برقی و دستی و... نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی پزشکی دائمی هستند که با توجه به میزان بودجه می‌توانند انتخاب شوند.

پزشکان تقریبا هر روز از تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ برای معاینه بیماران استفاده می‌کنند. بنابراین با انتخاب این دو کالا و چاپ لوگو و نام برندتان روی آنها کسب‌وکار خود را در مطب پزشکان تبلیغ می‌کنید. روزانه افراد زیادی مورد معاینه قرار می‌گیرند و نام برند شما روی تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ در معرض دیدشان قرار می‌گیرد. اگر افراد با برند شما آشنایی نداشته باشند حتما درباره آن کنجکاو خواهند شد و اگر هم از قبل با کسب‌وکار شما آشنا باشند نام برند شما در ذهنشان تثبیت خواهد شد.

از آنجایی‌که تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ دوام زیادی دارند هدیه تبلیغاتی بلندمدت محسوب می‌شوند و برای مدتی طولانی می‌توانند افراد را به سمت برند شما جذب کنند. شرکت‌های تجهیزات پزشکی و فروشنده‌های لوازم بهداشتی از این هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

در سال‌های اخیر ترازو دیجیتال یکی از وسایل پرکاربرد در منزل محسوب می‌شوند. کنترل وزن دغدغه افراد زیادی است و برای رسیدن به وزن ایدئال به کمک رژیم غذایی و ورزش نیاز به ترازو دارند تا وزن خود را اندازه‌گیری کنند. ترازوهای دیجیتال در انواع و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. این ترازوها معمولا قابلیت تحمل وزن بالا تا 150 کیلو را دارند. بعضی از ترازوهای دیجیتال قابلیت‌های دیگری در زمینه پایش سلامت دارند و میزان سوخت‌وساز، چربی، ماهیچه، آب و... بدن را اندازه‌گیری می‌کنند.

شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید ترازو را انتخاب و نام برند و لوگوی خود را روی آن چاپ کنید و به مشتریان هدف خود هدیه دهید. افراد در هر بار استفاده از ترازو به یاد برند شما خواهند افتاد. با این شیوه در طول زمان برند خود را برای افراد تبلیغ می‌کنید. از آنجا که ترازو از دوام خوبی برخوردار است تا چند سال نام برندتان را برای افراد تداعی می‌کند.

فشارسنج مچی و بازویی یکی دیگر از هدیه‌های تبلیغاتی پزشکی است که علاوه بر پزشکان برای بسیاری از افراد به ویژه بیمارانی که نیاز به اندازه‌گیری مداوم فشار خون دارند در زندگی روزمره کاربرد دارد. با بالا رفتن سن، ابتلا به فشار خون در بسیاری از افراد اجتناب‌ناپذیر است. وجود دستگاه‌های فشار سنج مچی و بازویی در منزل می‌تواند میزان فشار خون را نشان داده و از خطرات احتمالی پیشگیری کند. کار کردن با این دستگاه‌ها بسیار آسان است فقط باید به مواردی توجه کرد تا نتیجه دقیق‌تر باشد.


» نظر

15 واقعیت جالب درباره ماگ های تبلیغاتی

?

در میان تمام هدایای تبلیغاتی که در حال حاضر از سوی کسب‌وکارها به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد ماگ‌ های تبلیغاتی هنوز هم یکی از محبوب‌ترین یا بهتر است بگوییم محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می‌آیند.

به ماگ های تبلیغاتی فکر کنید. کاربرد آنها در زندگی روزمره فوق‌العاده است. وقتی در طول روز در محل کار دچار تنش می‌شویم برای آرامش اعصاب نوشیدن قهوه، چای، شیر، دمنوش یا نوشیدنی‌های دیگر را انتخاب می‌کنیم. اینجاست که لیوان تبلیغاتی اولین چیزی است که به سراغش می‌رویم. علاوه بر این از لیوان یا ماگ های تبلیغاتی می‌توانیم به عنوان دکوری، جاقلمی رومیزی یا جاشکلاتی استفاده کنیم و با قرار دادن آنها روی میز فضا را هم زیباتر کنیم.

فکر می‌کنید همه آنچه درباره کاربردهای ماگ‌های تبلیغاتی وجود دارد همین است؟ ماگ‌ها هدایای تبلیغاتی بسیار جالبی هستند. در ادامه 15 حقیقت جالب درباره ماگ های تبلیغاتی را با هم مرور می‌کنیم:

1. اولین لیوان جهان از استخوان و در عصر نوسنگی ساخته شد. در آن زمان مردم نمی‌دانستند باید از چه ماده‌ای برای ساخت لیوان استفاده کنند. آنها گزینه‌های زیادی در اختیار نداشتند و تنها کار معقول و منطقی استفاده از استخوان و چوب برای  ساخت لیوان بود.

2. شما می‌توانید از ماگ قهوه‌تان برای نوشیدن چای هم استفاده کنید. اما بهتر است بدانید یک ماگ قهوه معمولی ظرفیتی حدود دو فنجان چای دارد.

3. واژه ماگ در زبان انگلیسی برای صورت هم به کار می‌رود. کلمه «mugshots» که به عکس بازداشت اشاره دارد برای تصاویر کوچک از سر افراد به کار برده می‌شود.

4. در حال حاضر بیشتر از ماگ‌های سرامیکی برای نوشیدن چای یا شکلات داغ استفاده می‌کنیم. اما در گذشته چیزی حدود

دو هزار سال پیش از میلاد اکثر مردم از لیوان فلزی برای نوشیدن مایعات استفاده می‌کردند. لیوان‌های فلزی از جنس برنز، طلا و نقره بودند.

5. ژاپنی‌ها و چینی‌ها نخستین لیوان‌های سفالی خود را ده هزار سال پیش از میلاد ساختند.

6. لیوان‌های گِلی هم توسط یونانی‌ها حدود چهار تا پنج هزار سال پیش از میلاد ساخته شدند. دیواره این لیوان‌ها بسیار ضخیم بود و نوشیدن مایعات با آنها را دشوار می‌ساخت. حتی تصور نوشیدن چای یا قهوه داغ در لیوان‌های گلی غیرممکن است!

7. هر ماگی می‌تواند ماگ قهوه باشد اما به طور معمول اندازه ماگ قهوه به قدری است که می‌توان در آن سوپ هم سرو کرد. در بعضی کافه‌ها و رستوران‌های مدرن ماگ‌های زیبایی برای سرو سوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای مشتریان بسیار خوشایند است. معمولا استفاده از ماگ برای هر نوع نوشیدنی و مایعات گرم مطلوب و دلپذیر است.

8. آیا می‌دانید ماگ‌های قهوه معمولا نسبت به گرما و سرما عایق هستند؟ دیواره‌های ضخیم آنها از سرد شدن سریع نوشیدنی‌های گرم جلوگیری می‌کند.

9. ماگ‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند اما اغلب ماگ‌هایی که در بازار وجود دارند از جنس چینی، سرامیک، فلز، چوب و شیشه هستند. لیوان‌های کاغذی یا پلاستیکی هم تولید می‌شوند اما دیگر ماگ به حساب نمی‌آیند.

10. یکی از مزیت‌های ماگ این است که وقتی حاوی نوشیدنی داغ باشد انگشتان دستمان را نمی‌سوزاند. وجود دسته برای ماگ باعث می‌شود به راحتی آن را در دست بگیریم و از نوشیدن قهوه و چای لذت ببریم.

11. بعضی دسرها را می‌توان با استفاده از ماگ و داخل مایکروویو درست کرد. کیک‌های لیوانی و دسرهای شکلاتی خوشمزه را می‌توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی با ماگ آماده کنید و در کنار اعضای خانواده از خوردنش لذت ببرید.

12. ماگ‌ها برای درست کردن کلکسیون انتخابی بی‌نظیر هستند. شما به هر سفری که می‌روید از آنجا ماگ به عنوان سوغات به همراه خود بیاورید. با این کار هر زمان که از آن ماگ استفاده کنید یاد خاطرات خوش سفر خواهید افتاد. ماگ‌ها بادوام هستند و می‌توانید سال‌های سال از آنها استفاده کنید یا حتی به صورت دکوری فضای منزل را با آنها زیباتر کنید.

13. شکل ماگ‌های قهوه با لیوان‌های دیگر تفاوت دارد. قسمت پایین ماگ معمولا مقعر است و لبه ماگ به‌گونه‌ای طراحی شده که قهوه و چای مدت طولانی‌تری گرم بماند.

14. ماگ‌های حرارتی طوری ساخته شده‌اند که با تغییر دما طرحی رویشان نمایان می‌شود. وقتی مایعی داغ مثل چای یا قهوه داخل ماگ ریخته می‌شود بدنه آن داغ شده و رنگ آن تغییر می‌کند. به همین دلیل به لیوان‌های حرارتی لیوان جادویی هم می‌گویند.

15. در میان تمام هدایای تبلیغاتی جهان احتمالا ماگ و لیوان مطلوب‌ترین آنها برای مخاطبان و مشتریان است. به اطراف خود نگاه کنید. لیوان‌های تبلیغاتی در همه جا حضور دارند.


» نظر