سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدایای تبلیغاتی پزشکی و حوزه سلامت

هدایای تبلیغاتی پزشکی گزینه‌ای شایسته برای بازاریابی کسب‌وکارهایی است که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند. برای هدیه به پزشکان که از منزلت اجتماعی بالایی برخوردارند باید هدایای تبلیغاتی مناسب با شان آنها را در نظر بگیرید. اگرچه هدایای تبلیغاتی پزشکی معمولا قیمت بالایی دارند اما تاثیر درخور توجهی بر پیشبرد اهداف بازاریابی خواهند گذاشت.

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی

هدیه تبلیغاتی پزشکی در فعالیت روزمره پزشکان و در طول ویزیت و معالجه بیماران کاربرد دارند. این هدایا در دو دسته دائمی و یک‌بارمصرف تقسیم‌بندی می‌شوند.

محصولات یک‌بار مصرف مانند ست حوله، ماسک‌های سه‌لایه، گاز استریل و دستکش‌های طبی هستند که با چاپ لوگو و نام برند روی آنها سفارشی‌سازی می‌شوند و به مخاطبان هدف هدیه داده می‌شوند تا نام برند را به آنها یادآوری کنند.

محصولات یک‌بار مصرف قیمت پایین‌تری نسبت به هدیه تبلیغاتی پزشکی دائمی دارند و برای کسب‌وکارهایی که بودجه محدودی را برای بازاریابی با هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اند مناسب‌ترند اما طبیعی است که دوام زیادی ندارند و مدت زمان محدودی در معرض دید مخاطبان قرار دارند. 

تب‌سنج تبلیغاتی، دستگاه تست قند، تب‌گیر دیجیتالی، فشارسنج دیجیتال مچی، فشارسنج بازویی، جعبه کمک‌های اولیه، ترازو دیجیتال، ماساژورهای برقی و دستی و... نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی پزشکی دائمی هستند که با توجه به میزان بودجه می‌توانند انتخاب شوند.

پزشکان تقریبا هر روز از تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ برای معاینه بیماران استفاده می‌کنند. بنابراین با انتخاب این دو کالا و چاپ لوگو و نام برندتان روی آنها کسب‌وکار خود را در مطب پزشکان تبلیغ می‌کنید. روزانه افراد زیادی مورد معاینه قرار می‌گیرند و نام برند شما روی تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ در معرض دیدشان قرار می‌گیرد. اگر افراد با برند شما آشنایی نداشته باشند حتما درباره آن کنجکاو خواهند شد و اگر هم از قبل با کسب‌وکار شما آشنا باشند نام برند شما در ذهنشان تثبیت خواهد شد.

از آنجایی‌که تب‌سنج‌ و فشارسنج‌ دوام زیادی دارند هدیه تبلیغاتی بلندمدت محسوب می‌شوند و برای مدتی طولانی می‌توانند افراد را به سمت برند شما جذب کنند. شرکت‌های تجهیزات پزشکی و فروشنده‌های لوازم بهداشتی از این هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

در سال‌های اخیر ترازو دیجیتال یکی از وسایل پرکاربرد در منزل محسوب می‌شوند. کنترل وزن دغدغه افراد زیادی است و برای رسیدن به وزن ایدئال به کمک رژیم غذایی و ورزش نیاز به ترازو دارند تا وزن خود را اندازه‌گیری کنند. ترازوهای دیجیتال در انواع و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. این ترازوها معمولا قابلیت تحمل وزن بالا تا 150 کیلو را دارند. بعضی از ترازوهای دیجیتال قابلیت‌های دیگری در زمینه پایش سلامت دارند و میزان سوخت‌وساز، چربی، ماهیچه، آب و... بدن را اندازه‌گیری می‌کنند.

شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید ترازو را انتخاب و نام برند و لوگوی خود را روی آن چاپ کنید و به مشتریان هدف خود هدیه دهید. افراد در هر بار استفاده از ترازو به یاد برند شما خواهند افتاد. با این شیوه در طول زمان برند خود را برای افراد تبلیغ می‌کنید. از آنجا که ترازو از دوام خوبی برخوردار است تا چند سال نام برندتان را برای افراد تداعی می‌کند.

فشارسنج مچی و بازویی یکی دیگر از هدیه‌های تبلیغاتی پزشکی است که علاوه بر پزشکان برای بسیاری از افراد به ویژه بیمارانی که نیاز به اندازه‌گیری مداوم فشار خون دارند در زندگی روزمره کاربرد دارد. با بالا رفتن سن، ابتلا به فشار خون در بسیاری از افراد اجتناب‌ناپذیر است. وجود دستگاه‌های فشار سنج مچی و بازویی در منزل می‌تواند میزان فشار خون را نشان داده و از خطرات احتمالی پیشگیری کند. کار کردن با این دستگاه‌ها بسیار آسان است فقط باید به مواردی توجه کرد تا نتیجه دقیق‌تر باشد.


» نظر