سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی برای نمایشگاهها بخش دو

 

مزایای فلش مموری تبلیغاتی نسبت به سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل

 

فلش مموری مزایای خاصی را نسبت به انواع دیگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل، به ویژه دیسک نرم ارائه می‌دهد. اندازه و شکل آنها کوچک و جمع و جور است و قاب آنها را بسیار ساده و راحت می‌سازند تا بتوانند هر جایی، در یک جیب یا کیف جا بگیرند و به هر جایی منتقل شوند.

فلش مموری می‌تواند ظرفیت اطلاعات بیشتری داشته باشد، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی آنها می‌تواند از 2 گیگابایت تا 128 گیگابایت یا حتی بالاتر هم باشد. به علاوه اندازه و قیمت آنها به طور مداوم در حال کم شدن است.

برخلاف دیگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی سنتی، فلش مموری با طراحی پایدارتری ساخته می‌شود که آنها را نسبت به خراش‌های سطحی مقاوم می‌کند، بر خلاف سی‌دی‌های معمولی. این باعث می‌شود اطلاعات امن‌تر شوند.

 

فلش مموری سریع‌تر عمل می‌کند

 

از آنجا که حافظه فلش از قطعات متحرک استفاده نمی‌کند، احتمال خرابی آن کم و قابل‌اعتمادتر است. استفاده از این نوع حافظه بسیار آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را وصل کنید. روزهایی بودند که کامپیوترها فقط فلاپی درایو و درایو سی دی داشتند. در حال حاضر پورت USB را در تمام کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و مک بوک‌ها می توان یافت. به خاطر قابلیت استفاده مجدد آنها، درایوهای حافظه USB دوست‌دار محیط زیست هستند. فلش مموری تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی خلاقانه و سازگار در نظر گرفته شود.

به عنوان آیتم‌های بازاریابی، این حافظه‌های USB تبلیغاتی، ارزش جدیدی را به محصولات تبلیغاتی اضافه کرده‌اند. از آنجا که آنها را می‌توان برای دوره‌های زمانی طولانی استفاده کرد، فلش مموری تبلیغاتی ارزان‌تر و کارآمدتر از دیگر رسانه‌های تبلیغاتی مثل تلویزیون، رادیو، روزنامه‌ها یا سایر هدایای تبلیغاتی و تجاری هستند.

ما باید به خاطر داشته باشیم که بهترین بازخورد را یک کسب و کار می‌تواند از توزیع این محصولات تبلیغاتی به دست آورد، این یک واقعیت است که هر بار افراد به این محصول دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند نام برند، لوگوی شرکت، یا پیام شما به کاربر نمایش داده خواهد شد.

تمام این ویژگی‌ها، فلش مموری تبلیغاتی را برای هر فعالیت تبلیغاتی موفق، انتخاب می‌کنند. ایده‌آل برای اینکه توسط شرکت‌ها برای گسترش آگاهی از تنوع محصولات و خدمات شما در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌های تجاری، و همایش‌ها عرضه شود، این موارد هیجان‌انگیزترین چیز در اقلام تبلیغاتی هستند. علاوه بر این، بعید است که آنها منسوخ شوند و یا محبوبیت خود را از دست دهند. طبق گفته تولیدکنندگان، هر حافظه یواس‌بی کاربردهای زیادی دارد و باعث می‌شود که مشتریان به گونه‌های مختلفی از آنها استفاده کنند.

 

تعامل با مشتریان با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی سفارشی

 

همان طور که قبلا ذکر شد، درایوهای حافظه USB به یک استراتژی بازاریابی قوی و موثر تبدیل شده‌اند. در اینجا برخی از مزیت‌های اصلی این آیتم‌ها که بر روی کسب و کار شما تاثیر خواهند گذاشت ارائه شده است.

بازدهی کالاهای مارک‌دارنسبت به تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و یا سایر تبلیغات چاپی بهتر شده است. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی به کسب و کار شما اجازه می‌دهد که به طور خاص هدف خود را مشخص کرده و به مخاطبین هدف خود در سطح شخصی‌تر دسترسی پیدا کنید. این استراتژی هدف‌گذاری، بهتر از این است که شما پول خود را برای کسانی خرج کنید که به فعالیت شما نیاز ندارند، این وجوه بازاریابی در حوزه‌ای استفاده می‌شود که به احتمال زیاد به شما یک بازگشت اساسی در سرمایه‌گذاری اولیه‌تان می‌دهد.

 

یادآوری دائمی

 

تبلیغات رسانه‌ها از قبیل رادیو، تلویزیون و رسانه‌های چاپی، کالاهای تبلیغاتی را عرضه نمی‌کنند و اگر متوقف شوند از یادها خواهند رفت. اگر شما آیتم‌های تبلیغاتی مارک‌داری را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما روزانه از آن استفاده کند، مشتریان شما یک یادآوری پیوسته از پیام تبلیغاتی و نام برند شما دریافت خواهند کرد.

تماس فیزیکی با یک مورد تبلیغاتی با دقت انتخاب‌شده تاثیر بیشتری نسبت به رسانه‌های گذرا چون تبلیغات تلویزیونی یا رادیو و یا مطالب چاپی خواهد داشت. چه آنها واقعا از آن آگاه باشند یا نباشند، مخاطبان هدف اطلاعات دریافت‌شده را در نظر گرفته و آنها را در مورد محصولات و یا خدمات شما زمانی که نیاز به خرید دارند، در نظر می‌گیرند.

 

حفظ وفاداری مشتری

 

هدایای تبلیغاتی راه را برای تعامل بیشتر با مشتریان هموار می‌کنند، شرکت شما را تبلیغ می‌کنند و کسب و کار شما را در ذهن افراد نگه می‌دارند. هدایای مارک‌دار تاثیر زیادی در وفاداری مشتری و ابزاری کارآمد برای جذب افراد جدید هستند.

در صورتی که یک هدیه تبلیغاتی به خوبی انتخاب شده باشد، مشتریان احتمالی شما را متقاعد می‌کند که به جای رقبا از شما خرید کنند. فلش مموری یک موقعیت بازاریابی و تبلیغاتی عالی ایجاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر روی آنها لوگو و پیام تبلیغاتی شرکت را چاپ کنید.



» نظر