سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان یک پاور بانک را شارژ کرد

داشتن یک پاوربانک تبلیغاتی می تواند راحتی زیادی را به همراه داشته باشد، به ویژه هنگامی که شما از یک منبع (پریز) برق دور هستید. پاور بانک ها تضمین می کنند که دستگاه های شما بدون شارژ نخواهند ماند.

با این حال، پاور بانک ها خودشان نیز باید شارژ شوند. پاوربانک ها به راحتی می توانند از طریق لپ تاپ یا پریز دیواری شارژ شوند. هنگامی که پاور بانک شما کاملا شارژ شد، می توانید آن را جدا کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

چراغ های LED بر روی آن را بررسی کنید تا بدانید چه زمانی پاوربانک شما نیاز به شارژ شدن دارد.

هر چند یک پاور بانک را می توان در هر لحظه شارژ کرد اما شارژ بی رویه آن می تواند باعث کاهش طول عمر مفید آن شود، اکثر پاور بانک ها دارای 4 چراغ LED در طرفین خود هستند.

 

تعداد این چراغ های روشن با کم شدن باتری کاهش می یابد. صبر کنید تا شارژ پاور بانک شما به قدری شود که حداقل 1 یا 2 چراغ روشن باشد.

اگر امکان دارد، پاوربانک خود را برای شارژ شدن به برق وصل کنید. پاور بانک ها معمولا یک کابل USB و یک آداپتور دیواری به همراه دارند.

انتهای بزرگتر کابل USB را به آداپتور دیواری وصل کنید. سپس، انتهای کوچکتر را به آداپتور پاوربانک خود وصل کنید. به همین صورت آن را رها کنید تا شارژ شود.

به عنوان یک جایگزین می توانید پاوربانک خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید. یک کامپیوتر یا لپ تاپ می تواند برای شارژ یک پاور بانک استفاده شود.

انتهای کوچکتر کابل USB را به پاور بانک متصل کنید. سپس، انتهای بزرگتر کابل USB را به رایانه یا خروجی USB لپ تاپ خود وصل کنید.

به پاور بانک خود اجازه دهید تا شارژ شود
دستورالعمل سازنده خود را برای تخمین زمان شارژ بررسی کنید. شما نباید پاور بانک خود را بیش از حد مورد نیاز شارژ کنید. سازنده پاوربانک شما به شما باید بگوید که تقریبا چقدر طول می کشد تا دستگاه شما به طور کامل شارژ شود. اکثر پاور بانک ها در عرض 1-2 ساعت شارژ می شوند.

شارژر را به محض اینکه شارژ کامل شد، قطع کنید. شارژر را به صورت دوره ای هنگامیکه به برق وصل است بررسی کنید، به محض روشن شدن تمام چراغ های LED، شارژر را از دستگاه جدا کنید.

اگر چراغ های LED شما کار نمی کنند، پس از تخمین زمان شارژ، شارژر را جدا کنید.

اطمینان حاصل کنید که پاوربانک شما به درستی شارژ می شود. پس از شارژ شدن پاور بانک، یکی از دستگاه های الکترونیکی خود را به آن با استفاده از کابل USB متصل کنید.

اگر پاوربانک شما به درستی شارژ شده باشد، دستگاه متصل شده باید به محض اتصال شروع به شارژ شدن کند.

اگر دستگاه را شارژ نکرد، آن را به یک خروجی دیگر وصل کنید. اگر باز هم شارژ نکرد ممکن است خراب شده باشد. برای بررسی اینکه آیا می توان آن را تعمیر کرد، با شرکت سازنده تماس بگیرید.

تضمین بازدهی
در اغلب موارد بهتر است از سوکت (پریز) دیواری استفاده کنید. به طور کلی، سوکت های دیواری پاور بانک را سریعتر از کامپیوتر یا لپ تاپ شارژ خواهند کرد.

سعی کنید همیشه از طریق پریز دیواری پاوربانک خود را شارژ کنید مگر اینکه فقط یک لپ تاپ یا کامپیوتر در دسترس داشته باشید.

فقط از کابلی استفاده کنید که همراه با پاور بانک برای شارژ کردن عرضه شده است. پاور بانک باید یک پورت USB و یک آداپتور دیواری عرضه شود.

از استفاده از یک کابل شارژر متفاوت که برای دستگاه شما طراحی نشده است خودداری کنید.

پاور بانک خود را بیش از حد شارژ نکنید. اطمینان حاصل کنید که پاور بانک خود را بیش از حد به برق متصل نگه ندارید. شارژ کردن بیش از مورد نیاز پاوربانک ها برای چندین ساعت می تواند عمر مفید باتری آن را کاهش دهد.

آن را فقط تا زمانی شارژ کنید که تمام چراغ های LED آن روشن شود.

به طور همزمان دستگاه الکترونیکی و پاوربانک خود را شارژ کنید. هنگامی که پاور بانک شما در حال شارژ شدن است، دستگاه الکترونیکی مورد استفاده خود را از طریق پریز دیواری شارژ کنید.

شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی باعث مصرف و کاهش عمر مفید باتری پاوربانک شما می شود. اگر دستگاه های الکترونیکی خود را در یک زمان با پاوربانک خود شارژ کنید، مجبور نیستید از پاور بانک خود زیاد استفاده کنید.

این امر باعث افزایش عمر باتری شما می شود.


» نظر