سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت تبلیغاتی ابزار شما برای موفقیت

یک سرمایه‌گذاری در کسب و کار نیازمند بیش از آگاهی در زمینه حوزه کاری و مهارت است. باید در هر کاری جوانب مختلف را سنجید و اقداماتی که لازم است را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار خیلی زود محو نشده و منجر به زیان نخواهد شد.

علاوه بر داشتن فراست تجاری عالی، هر کسی که قصد دارد تجارت کند، باید زیرکی داشته باشد، به خصوص زمانی که به موضوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی در میان مشتریان می‌رسد. یک راه برای انجام این کار، دادن ساعت دیواری تبلیغاتی است. این شاهکار تبلیغاتی آن قدر محبوب است که این ساعت‌ها که نام شرکت‌ها یا محصولات را با استفاده از آن به عنوان " هدایای تبلیغاتی اسکار " تبلیغ می‌کنند، بسیار رایج هستند و در هر جایی می‌توان آنها را پیدا کرد.

 

اصل و نظریه استفاده از ساعت تبلیغاتی به عنوان "اقلام تبلیغاتی" به اندازه کافی ساده است. تنها باید به یاد داشته باشید که یک ساعت تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین ابزار برای شناسایی برند و خدمات است. این آیتم تبلیغاتی را هر فرد در طول روز به دفعات نگاه می‌کند و در صورتی که نشان برند شما بر روی آن چاپ شده باشد، نام برند شما را هم خواهد دید. ساعت دیواری تبلیغاتی یک راهنما است که به مردم می‌گوید چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند و یا برای اندازه‌گیری مقدار کاری که آنها در طول روز انجام داده‌اند، بسیار مفید خواهد بود. به همین دلیل است که ساعت تبلیغاتی که نام کسب و کار شما بر روی آن چاپ شده است و به دیوارهای مغازه‌ها و شرکت‌ها آویزان است، یک راه عالی برای تبلیغ و انتشار نام کسب و کار شما است. استفاده از ساعت تبلیغاتی راهی خوب برای ایجاد آگاهی از محصولات و یا خدمات شرکت در میان مشتریان خواهد بود.

 

ساعت رومیزی یا ساعت دیواری؟

 

انتخاب این است که ساعت رومیزی و یا ساعت دیواری را برای تبلیغات کسب و کار خود ارائه دهیم تا بازده بیشتری داشته باشد. دومی افراد زیادی را قادر خواهد ساخت تا با شرکت شما و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید آشنا کنید در حالی که اولی کمی شخصی خواهد بود. بنابراین، بین انتخاب ساعت رومیزی یا ساعت‌های دیواری، عوامل زیر می‌توانند به تصمیم شما کمک کنند:

 

• هزینه

 

این یکی از عناصر مهم در انتخاب نوع آیتم تبلیغاتی است که می‌توانید استفاده کنید. ساعت رومیزی تبلیغاتی، برای اینکه کارآیی بیشتری داشته باشد باید در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا مقاومت بالایی در مقابل ضربه داشته باشد، بنابراین گران‌تر از ساعت دیواری است. با این حال، ساعت رومیزی را می توان به گونه‌ای طراحی کرد که با مد روز هماهنگ باشد.

 

• افق دید

 

نیازی به گفتن نیست که ساعت دیواری تبلیغاتی بسیار بیشتر از ساعت رومیزی فضا برای تبلیغات دارد. زمانی که در یک فضای بزرگ به دیوار آویخته شود، به مردم اجازه می‌دهد که تبلیغات روی صفحه ساعت را ببینند. با این حال، هر چند قابل مشاهده است، در صورتی که در ساخت ساعت‌های دیواری از طرح و رنگ جذاب و مناسب استفاده نشده باشد اغلب کارآیی کافی را نخواهند داشت. همیشه در انتخاب محصولات تبلیغاتی، زیبایی آن را فراموش نکنید، اگر این نکته را در نظر نگیرید آیتم‌های تبلیغاتی شما تاثیر زیادی نخواهند داشت.

 

• طول عمر

 

این مهم است که محصولات تبلیغاتی دوام بالایی داشته باشند. طول عمر آیتم‌های تبلیغاتی هر چه بیشتر باشد، برند شما را طولانی‌تر تبلیغ خواهند کرد. به دلیل این که ساعت تبلیغاتی دیواری دور از دسترس است کمتر دچار حادثه می‌شود و اگر از جنس مرغوبی هم ساخته شده باشد تا سال‌ها به کار خود ادامه خواهد داد و برند شما را تبلیغ خواهد کرد.


» نظر